Re: Prośba o ocenę zestawu AMD

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 11:03:57 MET DST

On 28/07/2011 09:32, G Nowak wrote:

> Co chcesz osiagnac poprzez zamiane na cpu o tej samej wydajnosci? Jesli
> pojdziesz w kierunku AMD to cyrkluj pomiedzy 3 a 6-core, nie sa az tak
> strasznie drogie.

Wg tego jest jednak trochÄ™ wydajniejszy od E5200:

http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+Phenom+II+X2+555

Do tego wersję Black Edition można łatwo podkręcić mnożnikiem, a płyta
Asusa odblokuje 2 rdzenie, więc będzie to 4 core.

Przede wszystkim brakuje mi pamięci, a 4GB DDR2 do mojego zestawu
kosztuje dzisiaj tyle, co 8GB DDR3 i nie chcę inwestować w umierającą
platformę, dlatego wolę zmienić płytę i CPU, dorzucić 8GB pamięci
(lightroom i PS wykorzystają) i mieć opcję łatwego upgradu procesora w
przyszłości. Dobrze kombinuję?

--
Pozdrawiam,
Kamil