Prośba o ocenę zestawu AMD

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 19:22:10 MET DST

Chcę wymienić leciwego już E5200 (działa na 3.2GHz), myślałem o i3 i
ewentualnym późniejszym upgradzie procesora (pytałem o płytę kilka
wątków niżej), ale może warto spróbować coś od AMD? Jakoś nigdy nie
miałem przekonania do tej platformy od czasu grzejących i kruszących się
procesorów, ale znalazłem taki zestaw sporo taniej niż i3:

Asus M4A88T-M 880G
Phenom II X2 555 Black Edition 3.2GHz Socket AM3 6MB Cache
G-Skill 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz RipjawsX Memory Kit CL9 (9-9-9-24) 1.5V

Grafikę już mam - GTS450 1GB.

Procesor ma niby 80W, więc nie powinien dużo więcej grzać w porównaniu
do i3/i5, a przy okazji można odblokować dodatkowe rdzenie za darmo.

Komputer typowo domowy używany do zabawy w Photoshop/Lightroom i gier
(głównie starcraft i różne FPP).

--
Pozdrawiam,
Kamil