Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 16:48:26 MET DST

Dnia Wed, 27 Jul 2011 16:09:50 +0200, Buniek napisał(a):

> Bardziej mi chodzi o ogólna rensposywnosc systemu ale to czuć jak się bardzo
> dużo ich odpala.

Responsywność systemu wzrośnie przy tej samej ilości aplikacji i otwartych
dokumentów przy większej ilości dostępnej pamięci operacyjnej i
dwurdzeniowym procesorze, czy przy czterordzeniowym procesorze, tej samej,
co obecnie ilości pamięci i szybszym dysku? :)

> Tak ramu nigdy za wielem to pewnie by najbardziej pomogło + WIN7 x64. Jakos
> a to nie wpadłem ale może dlatego ze rozmawialiśmy o dyskach.

Wątkotwórca tak Cię zasugerował i tyle. :D

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]