Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: z <z_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 11:48:01 MET DST

W dniu 2011-07-27 11:18, Arkady pisze:

> Ty chyba zyjesz w innej epoce 300GB 1-2TB to dzis standard

Chyba w innym świecie raczej :-)
Potrzebuję dysk do pracy do już istniejącego systemu i sprzętu.
I tak muszę jakiś kupić bo obecny już po gwarancji i niedomaga.
Jako że dysk jest (jak zawsze) "wąskim gardłem" szukam jak najszybszego.
SSD odpada bo drożej i musiałbym zakupić W7.
Pojemność 150GB w zupełności mi wystarcza na system i obecnie obrabiane
pliki. Archiwizacja oczywiście na innych dyskach.
Jeśli faktycznie 5 lat gwarancji to przeboleję wydatek.

PS. Podobno obecne Raptory już się nie grzeją i nie hałasują jak kiedyś :-)