Re: Kaseta adapter

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 00:32:24 MET DST

W dniu 2011-07-27 00:00, Feromon pisze:

> Użytkownik "GLaF"<glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

> Jest wiele ofert w sieci...

Tak w sumie chcę zreperować mój srebrny, pasujący do kompletu magnetowid
Philip's (raczej nowszej daty). Sama sobie jestem winna, bo kiedyÅ› parÄ™
kaset pożyczyłam swojej siostrze, ona je wpakowała do swojego
dziadoskiego magnetowidu i poszarpało taśmy. Potem już mój magnetowid po
takiej taśmie zaczął szwankować i zaczepiać taśmy. Wiele nagranych kaset
juz wywaliłam, nawet nową, nienagraną. Boleję nad tym bo lubię mieć w
domu sprawny sprzet, a nie mam forsy na jakiegoÅ› reperatora co mi dobre
części powymienia, nie mam po prostu zaufania. Wszyscy by chcieli
zabierać sprzęt do siebie do warsztatu, a ja bym chciała, żeby reperacja
się odbywała na moich oczach.
Studniówki mojej córki to szkoda mi zaprzepaścić oraz pogrzebu z
honorami i salwami mojego brata ciotecznego i któregoś tam dnia trzeba
będzie to gdzieś przegrać na płytkę.

--
animka