Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 19:28:02 MET DST

Doxent wrote:

> te procki są dość mułowate, taka jest moja opinia na podstawie
> własnoręcznych testów i wrażenia jakie sprawia system na nich działający.
> Owszem obliczeniówka jako tako ale do gier to wybór mocno średni więc
> wsadzenie mocniejszej grafiki na niewiele się zda.

na q6600 i kilku roznych kartach (gtx 260, gtx 285, r5870, r6950 2GB,
r5970, r6950 1GB, gtx 560ti) pogrywalem na 1920x1200 w sporo roznych tytulow
i nigdy nie zauwazylem zeby to on byl problemem

nie widze tez zadnych roznic w dzialaniu systemu miedzy q6600 a i3-540@3,66

za to po tymczasowej przesiadce na E6400@2,66 od razu widac jak wszystko muli

mysle ze nawet niepodkrecany q6600 dalej bez najmniejszych problemow mozna
polaczyc z kartami z gornej czesci sredniej polki cenowej, a po wyciagnieciu
3,3-3,4 (tyle mozna miec na praktycznie kazdym egzemplarzu G0) mozna go
spokojnie zostawic do grania w nowe gry na kolejny rok czy dwa