Procesor plus płyta

Autor: Athum A. <athum_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 13:51:37 MET DST

Witam,

wybieram właśnie zestaw do domu i mimo, że siedze i czytam od tygodnia n/t
sandy bridge, to ciagle nie moge znaleźć odpowiedniego procesora i płyty...

Właściwie zdecydowałem się na i5-2500k, ale nie wiem jak z płytą - musi być
mATX, nie wiem tylko czy koniecznie Z68 - czy na H67 możliwy jest OC
procesorów z serii K? Akurat mATX z Z68 wybór jst słaby, zwłaszcza, że panuje
jakaś idiotyczna moda na pionowe umieszczanie złączy sata (nie za bardzo
pasuje to do mojej obudowy). Chyba jedyna pasujaca to Asrock, a nie jest to
moja wymarzona firma.... Planuje OC"w drugą stronę" - czyli zmniejszyć zegar,
żeby było ciszej i chłodniej, a w razie potrzeby (od czasu do czasu obróbka
filmów) - trochę procesor podkręcić. Grać raczej nie zamierzam (od przypadku
do przypadku FIFA 2010). Którą płytę jeszcze warto wziąć pod uwagę? Wolałbym
na H67 - np. taką ITX Asus P8H67-I deluxe. Czy jednak szukaćZ68?

PS. wymiana obudowy nie wchodzi na razie w grę.