Win7 bluetooth i obex

Autor: J.F <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2011 - 13:30:10 MET DST

Ktos sie orientuje jak wyglada obsluga uslugi obex pod win7 ?

paruje komorke z komputerem, zglasza mi ze jednego sterownika brakuje
.. i mam do dyspozycji polaczenia modemowe, tranfer plikow, ale
zadnego zarzadzania plikami w telefonie.
A na innych komputerach mam normalne okienko eksploratora - tylko juz
sie nie potrafie doszukac skad - w win7-32 jest, a w7-64 nie ma, czy
to dodatek od producenta kompa/BT, czy instalowalem cos do telefonow.

A tu akurat w miare goly system od Acera i nie dziala.

J.