Re: Jaki zasilacz do kilkuletniego sprzetu

Autor: FIFI <aa_at_bb.pl>
Data: Sun 24 Jul 2011 - 11:13:33 MET DST

W dniu 2011-07-22 21:17, Hades pisze:
> [ciach]

> Fortron lub Delta 300 - 350 watt.
> AM

POlecam ten fortron. Kiedys tez mi sie palily zasilacze, zacząlem
kupowac markowe i drogie np chiefteki i dalej szły z dymem. Raz kupilem
fortron i mam go od 6 lat. Aktualnie ciągnie E8400@4300MHz + asus p5q3,
dwa dyski twarde, cdrom, grafika 60W... Pieknie trzyma napięcia i ma
odpowiednie zabezpieczenia w razie awarii.
Jest 4x tanszy i znacznie solidniejszy od wielu "nowoczesnych" markowych
zasilaczy, ktore padają jak muchy.

Pozdr.