Re: Kaseta adapter

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 04:47:31 MET DST

W dniu 2011-07-21 01:44, Animka pisze:
> To, Ĺźe to jest kaseta adapter to ja wiem. Tylko co toto robi?
> http://www.elektromaniak.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&category_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=75
Droga Animko :)
Adapter ten umożliwia podłaczenie mp3, mp4, walkmana, discmana,
(wszystkie użądzenia wyposażone w gniązdo słuchawkowe typu JACK) itp. do
Twojego odtwarzacza samochodowego
Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
kasetowego i podłączasz kabelek do wyjścia słuchawkowego w mp3 czy
innego przenośnego odtwarzacza Przenoszony dźwięk jest stereofoniczny.
Jakosc raczej marna...taka do starego auta gdzie dzwiek przebija sie
przez warkot silnika :)

--
Pozdrawiam
Krzysiek