Re: [OT] Pentium 2 400 i system

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 17:38:29 MET DST

Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:50:55 +0200, Remek napisał(a):

> Jasne. Odwiedzałeś grupy dyskusyjne o Linuksie. Tysiące użytkowników opisujących
> problemy mylą skutki z przyczynami? Problemy tam opisywane nie występują w
> żadnym innym systemie. Opisszę Ci jeden. Przeglądam zawartość płytki DVD w
> napędzie. Wkładam następna i co? Widziana jest poprzednia! Nie da się odświeżyć.
> Trzeba zrobić unmount/mount, ewentualnie zrtestartować system jeśli to nie
> pomaga. Na pytanie dlaczego tak jest fachowcy odpowiadajÄ… - Linuks tak ma. I
> Linuks tak ma - setki grubych wad. A o oprogramowaniu użytkowym szkoda nawet
> [...]

CAD CAM domowym zastosowaniem? Ciekawe… Bo na mój gust często i gęsto w domu
potrzeba małego pakietu biurowego, przeglądarki www, klienta poczty,
prostego programu graficznego, możliwości wydrukowania czegoś, zrzucenia
zdjęć z aparatu, wypalenia płytki, posłuchania muzyki i obejrzenia filmu. I
jak pingwina na desktopie z różnych powodów nie używam (lubię od czasu do
czasu np. pograć), tak raczej nie wydaje mi się, że wypisanych powyżej
zastosowań nie da się na pingwinie w sensowny sposób zrealizować.

Ale to już raczej kwalifikuje się na FUT na advocacy.

[ Married men live longer, but they are much more willing to die...        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]