Re: Jak przeniesc dysk z lapka do lapka?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 11:08:50 MET DST

Użytkownik " THX" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ivp77s$nbe$1@inews.gazeta.pl...
> Padł lapek, naprawa pewnie nieopłacalna, kupiłem niemal (niemal!) taki
> sam,
> choć jednak nieco nowszy model tego samego producenta, ale bez dysku.
> W2k.
> Chciałbym przełożyć stary dysk do ciut nowszego komputera (EIDE tu i tu).
> Oczywiście przekładka dysku z wyczyszczeniem danych to byłby pryszcz.
> Ale pytanie brzmi:
> Jak przełożyć dysk z lapka do lapka bez utraty i danych, i najlepiej
> ustawień
> w2k?
> [...]

Z lapkami jest dokladnie tak samo. Może nie będzie potrzebne gmeranie w
BIOS-e? Po przełożeniu dysku lapek nie powinien mieć kłopotu ze znalezieniem
napędu rozruchowego i ruszyć przynajmniej w trybie awaryjnym, jeśli nie
całkiem normalnie (jeśli tamto padnięcie nie uszkodziło partycji na dysku).
Do tego nie jest wymagany komplet sterowników. Niczym nie ryzykujesz, a
zaoszczędzisz mnóstwo czasu na realizację innych rad przedstawionych w tym
wątku.