wymar造 obudowy desktop ???

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Jul 2011 - 19:19:28 MET DST

Ze wzgl璠u na zmian mebli chcia豚ym przepakowa swojego blaszaka do
obudowy desktop. NIe mam specjalnych wymaga. Wystarczy, 瞠eby obudowa by豉
nie szersza ni 40-42 cm i umo磧iwia豉 poziome mocowanie dysk闚.

W 鈔odku: normalny zasilacz (mam w豉sny wi璚 ch皻nie kupie obudow bez
zasilacza) +p造ta ATX (30,5 *21 cm+ E7300) oraz:

minimum: 1*HDD+ 1* DVD +1 * czytnik kart lub FDD + 2 karty: pasywna
grafika+ karta TV
optymalnie: jak wy瞠j + drugi dysk+ stacja dyskietek.

Przegl康am jednak sklepy i i znajduj g堯wnie obudowy tower. Mo瞠 kto mi
co poradzi ? Nie musi by jaka wystrza這wa media center, wa積e jedynie,
瞠by nie by豉 paskudna (bia造/szary plastik + ordynarne za郵epki w stylu
pocz徠ku lat dziewi耩dziesi徠ych)