Re: HP Microserver

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 15 Jul 2011 - 08:50:07 MET DST

W dniu 2011-07-11 13:00, jureq pisze:
> Poniewa偶 temat wyp艂yn膮艂 powt贸rnie wi臋c par臋 uwag do tego sprz臋tu jako
> serwera:
>
> 1. Pami臋膰 musi by膰 ECC.
Nie musi. U mnie dzia艂a bez problemu i protest贸w na 2x2GB zwyk艂ych ddr3

> 2. Mo偶na kupi膰 tylko w konfiguracji z 1 x 1 GB RAM, wi臋c pr贸by
> rozszerzenia zazwyczaj oznaczaj膮, 偶e zostaje nam 1GB ECC z kt贸rym nie
> bardzo wiadomo co zrobi膰.
Wsadzi膰 gdziekolwiek indziej, wi臋kszo艣膰 sprz臋tu ecc 艂yka bez protest贸w

> 3. Standardowo przychodzi z dyskiem 250GB - troch臋 ma艂o. Nie mo偶na kupi膰
> bez dysku.
M贸j przyszed艂 z 160GB - 偶adna r贸偶nica, na system wystarczy, to taki mi艂y
gratis w tej cenie.

> 5. Ju偶 dok艂adnie nie pami臋tam, ale by艂y jakie艣 problemy ze znalezieniem
> sterownik贸w grafiki do czegokolwiek innego ni偶 Win server 2k8
eee tam ;P

> 6. Dok艂adanie dysk贸w proste, ale ju偶 w艂o偶enie DVD musi zrobi膰 kto艣 kto
> si臋 nie boi grzebania w sprz臋cie
W og贸le kto艣 kto boi si臋 grzebania w sprz臋cie - niech palc贸w nie pcha.
Jak si臋 boi, znaczy 偶e si臋 nie zna, a jak si臋 nie zna - to niech g艂owy
nie zawraca :)