Re: NETGEAR - co za gowniana firma...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 23:43:28 MET DST

W dniu 2011-07-13 13:42, Q pisze:
> Z cyklu dla potomnych, bo sie przejechalem -
> - nie kupujcie / nie polecam:
>
> Netgear DGN3500 (router, ADSL, wifi 300Mbit, USB, switch gigabit)
> - dysk 2.5" 500GB podlaczony do router'a przez USB osiaga zawrotne
> transfery (przez switch 1Gbit/s):
> - zapis: 1-2 w porywach 2.5-3 [MB/s]
> - odczyt: 3 w porywach 4-5 [MB/s]
A czy w ogóle ten router pozwala na podłączenie DYSKU zasilanego z
złącza usb? Bo ja bym na pierwszy ogień niestabilności routera
podejrzewał niewyrabiające się zasilanie dla portu USB przy obciążeniu
go dyskiem. Co innego podpiąć tam pendrive, lub dysk 3.5" z własnym
zasilaczem, a co innego gonić jeszcze dysk biorący ~0.5A albo i lepiej z
5V zasilacza routera, ktĂłry ledwo bez tego dysku chodzi.