Re: Dysk IDE do Toughbooka.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 17:25:50 MET DST

Dnia 2011-07-14, o godz. 15:38:25
"m4rkiz" <m4rkiz@gmail.com> napisał(a):

> "kamil" <spam@spam.com> wrote in message

> 2.5 cala sdd na ide ciezko znalezc i albo kosztuje sporo albo
> jest stare - bardzo wolne
> o ile nie ma mozliwosci wsadzenia sata z przejsciowka to taniej
> kupi z 5 dyskow zwyklych na zapas

Jak system mocno nie mieli po dysku (a niestety winXP maże po swap-ie)
to można pomyśleć nad przejściówką IDE<>>CF i dużą kartą CF jako
namiastką SSD. Tylko trzeba znaleźć taką która bez problemu obsługuje
odpowiednie tryby PIO i UDMA. No i mieć na uwadze ilość cykli zapisu na
karcie CF. Ja bym jednak szukał dysków IDE i kupił diwe sztuki żeby
mieć zapas.

Zdrówko