Re: pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 16:35:39 MET DST

W dniu 2011-07-14 16:30, Santana pisze:

> Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
>
> Kup sobie taki:
> http://allegro.pl/niezniszczalny-pendrive-32gb-pretec-bullet-i1695742768.html
>
> Jak uda Ci się go zniszczyć to bedzie znaczyło że masz po prostu dwie
> lewe rÄ…czki ;)
Używam też np tego typu:
http://allegro.pl/pendrive-supertalent-8gb-klucz-key-wodoodporny-i1697201925.html
(inny producent i rozmiar, ale idea jednego kawałka blachy) i są ok,
padł dopiero jeden na skutek korozji styków. Ale taki sztywny metalowy
pen w kieszeni ... niestety czasem niszczy ciuchy, dlatego szukałem
czegoś bardziej obłego.