pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 16:21:33 MET DST

Potrzebowałem solidnych pendrive, zwykłe się sypały zbyt szybko (obudowy
plastikowe rozłażące się na pół, gniazdka złamane itd). Kupiłem OCZ ATV
http://www.ocztechnology.com/images/products/auto_images/atv2_big.jpg -
sądząc że prawde piszą że solidny, gumowany i odporny na wszystko...
GUZIK! To nawet nie jest "bulwarowa terenówka", to jest jak młotek z gipsu!
Przy ODPAKOWYWANIU Z BLISTRA już pierwszy został uszkodzony!
To dziadostwo to płytka "ze zwykłego pendrive" wsadzona do gumowej
obudowy, ale _bez_żadnego_wzmocnienia_ więc każde wygięcie gumowej
miękkiej obudowy kończy się złamaniem delikatnej cieniutkiej płytki
wewnÄ…trz...
Dowody zbrodni:
https://picasaweb.google.com/hrumque/OCZATVPendriveCrap