Re: NETGEAR - co za gowniana firma...

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 14:07:26 MET DST

> Po pierwsze - meritum, nie oceniajmy routera po wydajnosci na porcie USB,
> a np. drukarki po tym jak przetwarza grafike 3d.

Wczoraj spedzilem drugi wieczor z tym routerem i ap'kiem i:

- odkrylem, ze router sie wiesza
   (polaczenie aktywne a routera nie odpowiada na ping'a).
   DGN3500 chodzi na linii Netii - czytalem o problemach
   z DGND3300 i Netia, ale na razie nie lacze tego.
   Dzisiaj wlaczylem mu logi systemowe i "poczekamy zobaczymy".

- komputery za ap WN604 maja problemy z uzyskaniem IP przez DHCP.
  Ustawilem im IP-ki na sztywno i jest o niebo lepiej

- ap WN604 ma kiepska wydajnosc:
   laptop przez karte sieciowa 'n' (150 Mbit/s) ma transfer ok 3MB/s
   a kiedy polacze go przez eth przez ap WN604 tranfer spada do niecalych
800kB/s
   Masakra.

> Po drugie - post napisał sobie "jakiś gosciu" na "jakims forum", nic dodać
> nic ująć.

Przedstawilem fakty.
Tak, wiem - nie pracujesz dla netgear'a.
Dzisiaj uderzam do fora netgearowe, bo poza wolna predkoscia
(stary dlink z 'g' nie byl wolniejszy) doszedl brak stabilnosci.

> Proponuje kupować po uprzedniej zgodzie sprzedawcy na zwrot.

Zapytalem sprzedawce, ale powiedzial, ze "tak nie moze"
a na paczke nie moglem czekac (o ja glupi).