Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 11:33:40 MET DST

Witam

Ma ktoś rysunek z wymiarami tego chłodziwa?
Mam kartę Palit 6800GS ale w wersji AGP no i oryginalny klocek miedzi
chłodzi zarówno chip grafiki oraz mostka, a praktycznie wszystko aktualnie
dostępne bez wyjątku nie obejmuje tego nieszczęsnego mostka. Chciałem
Accelero L2, ale w nim właśnie się miedź kończy i mostek nie ma szans
dotknąć nawet kantem.

Na aledrogo znalazłem jeszcze tego staruszka, tylko że AC ze swoich stron
usunął zarówno produkt jak i dokumentację do niego.
Nie wiem jakie to ma wymiary i czy obejmie oba chipy oraz wejdzie na kartę.

Rozstaw otworów mam około 53mm, oryginalny kawałek miedzi który leży na obu
kościach ma 65 x 62mm - te 65mm to obejmuje właśnie oba chipy.
Wygląda karta o tak
http://www.in4.pl/komentarze_PALiT_6800GS_Super_512MB_AGP,9386.htm

Chcę trochę staruszka kompa podgonić i wymienić Radka 9100 na tego GF6800,
ale kurde wiatrak zagłusza mi odkurzacz i nie wiem czy wciągam śmieci z
dywanu czy go tylko głaszczę.

Pozdrawiam.

--
Irokez