Re: Jaki dysk na dysk systemowy?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri 08 Jul 2011 - 15:50:11 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 08 Jul 2011 15:33:36 +0200
 doszła do mnie wiadomość <4e170730$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
 od robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> :

>Czy czy mógłbym prosić o wymienienie chociaż jednego?

DMDE, Gparted, Winhex, Victoria for windows, diskpart

>Próba pobrania, po zarejestrowaniu, kończy się komunikatem:
>"You are not eligible to download the software."

Ostatnio nie sprawdzałem, ale kiedyś nie było kłopotów z zassaniem
tego.