Re: SSD jakie wady?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 20:04:04 MET DST

On 2011-07-07 18:00, qwerty wrote:
> Użytkownik "Mark" napisał w wiadomości grup
>
> Bzdury gadasz.
> Proces migracji profilu na HP 2540 trwa dłużej niż na HP Compaq 8000.
> Żeby nie było:
> dziennie mam nieograniczony dostęp do dysków SSD. System także się
> szybciej instaluje na zwykłym 3,5" sata.

Jakie systemy, jakie dyski /sector align/ itd.
To taj jakby twierdzic, ze autostrada jezdzi sie wolniej niz polna droga
bez definicji co to jest autostrada. Najwolniejsze napędy SSD (w teorii)
moga byc wolniejsze od HDD - patrz PenDrive'y.

Poproszę o konkrety. Co to jest 'zwykły 3.5" sata' i co to jest
'nieokraniczony dostęp do SSD" - porownywales np WD green z Vertex 3? ;)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/