Re: SSD jakie wady?

Autor: Rafał <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 18:24:05 MET DST

On 2011-07-07 15:27, CUT_INZ wrote:

> Potwierdzam

Rowniez potwierdzam, jeżeli aplikacje intensywnie korzystają z I/O,
roznica moze byc kolosalna.

Pamietajmy, sa rozne rodzaje dyskow SSD (rozna ilosc operacji/s, przede
wszystkim takze roznice w szybkosci zapisu). Jezeli ktos twierdzi, ze
nie ma roznicy, cos innego spowolnilo system, tych elementów jest co
najmniej kilka, a w szczegolnosci siec i aplikacje sieciowe.

Proste 'bzdura' jest raczej niemiarodajne ;)