dobrej jakosci notebook

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 19:23:26 MET DST

Witam,

Szukam dobrego notebooka ktory zastapimi klasycznego Dell D630.

Oczekuje
- matowej matrycy 12 do 14"
- rozdzielczosci 1400x900 lub mniejszej dla 12"
- dobrej jakosci obrazu/matrycy
- niezinegrowanej karty graficznej - nie zacinajaca sie na flash-u
- klawiatury na wzor tego Della - matowa, klasyczna a nie wyspowa.
- pełnowymiarowych strzałek oddzielonych lekko od pozotałych klawiszy
- malej wagi - np 1,5 kg

Uzywany bedzie do programow konsolowych, RDP, VNC, jak i drobnego
kodowania.

Przegladalem obecną ofertę wszstkich wiekszych producentów i katastrofa.
Nawet za 4000 nie jestem w stanie wybrac modelu spelniajacego powyzsze
wymagania. Wydam 6000 jak bedzie trzeba, tylko niech to bedzie cos na miare
Delli z poprzednich serii (sprzed e6xxx)

Wszystkie jak nie maja blyszczacej matrycy, to obudowe.
Jak maja dobra matryce, to kursory dla deb...li w ktore ciezko wcelowac,
nie mowiac juz o kodowaniu i czestych pomylkach.
Jak dobra matryca, to zintegrowana grafika.
Jak klawiatura w miare, to jest ona sliska albo obudowa blyszczaca.

Z tego co widze, to mamy teraz rok szmelcu i tandety.
Przewinelo sie przez moje rece wiele notebookow, ale ze musze wymienic tego
Della na cos bardziej porecznego (~3kg z zasilaczem, osprzetem).

Czy ja jestem taki dziwny, czy faktycznie obecne notebooki/laptopy
wygladaja jakby byly produkowane w jednej fabryce i projektowane przez tych
samych ludzi ?

Co moglbyscie polecic od siebie ?
Bede chyba zmuszony wziasc jakiegos Asusa 1215 do czasu az na rynku nie
pojawi sie coś, co wartobyloby kupic na lata i spełnialo przynajmniej
podstawy ergonomii.

-
vissim