Re: SSD jakie wady?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 19:13:31 MET DST

Użytkownik "kołcz" <kol@cz.com> napisał w wiadomości
news:iv19h1$qvi$1@usenet.news.interia.pl...
> Przekonują mnie takie filmiki
> http://www.youtube.com/watch?v=Pf_QS3mZsyU&feature=related
> a jakie oprócz ceny są wady tej technologi? Podobno plik wymiany potrafi
> zabić tego typu dysk?

  Na mnie też niegdyś zadziałały i mało brakło a stałbym się właścielem SSD
128GB ale w miedzyczasie uświadomiłem sobie że:
- "Boot Up Speed" daje mi kilkadziesiąt sekund oszczędności na tydzień czy
miesiąc
- performance test mi nic nie daje bo mnie nie podniecają wskaźniki - nawet
nie wiem jak to mierzyć
- Shut Down Speed mi całkowicie zwisa bo używam sporadycznie - korzystam
bowiem ze stanu wstrzymania.
- Vibration Test - no cóż nie jestem drwalem i nie używam hybrydowego
połączenia laptopa z piłą spalinową

Jakoś sobie daję radę ale po namyśle zamiast SSD kupiłem 2TB NAS :)

--
marfi