Re: SSD jakie wady?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 18:09:27 MET DST

Dnia Wed, 06 Jul 2011 17:16:01 +0200, boxfish napisa艂(a):

> Do ca艂o艣ci czego ? ca艂ej sprzeda偶y dysk贸w, sprzeda偶ny danej pozycji ?

No skup si臋: "statystyka zwrotow gwarancyjnych w maju 2011 dla dyskow SSD
marki Intel wynosi 0,6%" - co to moze znaczyc?

> widac masz szklana kul臋, ja nie spotka艂em si臋 jeszcze z wiarygodnym
> 藕r贸d艂em podajacym dane od r贸znych producent贸w

Dlaczego tendencyjnie uwaliles druga czesc wypowiedzi po czym zadajesz
glupie pytanie, ktore wycieta czesc cytatu niwelowala? Prawde mowiac nie
chce mi sie dyskutowac w ten sposob. EOT.

--
pozdrawiam
Norbert