Re: Jaki dysk 2.5" USB "serwerowy"

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 17:51:34 MET DST

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:iv1s3o$5rq$1@news.task.gda.pl...
> Jaki dysk przenosny, ew. dysk + jaka przejsciowke na USB 2.0
> dac na dzialajacy 24h/dobe zasob sieciowy?
> Dysk podlacze do routera Netgear DGN3500
> i bedzie na nim baza Symfonii + dokumenty uzytkownikow.
> Dostep do dysku bedzie mialo max 5 osob i to przez wifi n -
> - ogolnie dysk nie bedzie ostro orany, ale na 99% bedzie chodzil 24h/dobe.
> Myslalem o WD6400BPVT, ew. WD5000BUDT (AV)
> tylko jaka obudowe dac do tego?
> Moze cos gotowego z przenosnych?
> Tylko ktory chlodny i czy mozna w nich ustawiac
> automatyczne wylaczenie (spin down) po np. godzinie-dwoch bezczynnosci?

Jeżeli nie chcesz ustawianego a ma po prostu być, to większość chyba dysków
firmowych ma spin down. Przynajmniej moje 2,5" Seagate czy Toshiby oraz 3.5"
Samsunga.

A chłodniejszy będzie wolniejszy - tzn, z mniejszą prędkością obrotową.

Ja bym brał gotowy przenośny, bo ze skłądakami akurat nie miałem zbyt
dobrych wrażeń, ale może obudowy się poprawiły. Tylko pewnie dobra obudowa +
dysk nie wiem czy nie wyjdzie na to samo jak nie drożej. A komplet to
komplet, i będzie z natury dobrze współpracował.

--
Irokez