Re: karta muzyczna

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 09:09:04 MET DST

Jarek pisze:

> A ja lubie na wieczór wziąść kufel piwa, duże słuchawy i poczuć się jak na
> koncercie. Więc moje pytanie o karte muzyczną.
> 1. Bez żadnych dodatków w stylu dźwięk przestrzenny, filtry itp
> 2. Dająca mocny sygnał na słuchawy -- tak żeby łeb odrywało
> 3. Nie jestem audiofilem więc jakość dzwięku wystarczy że będzie normalna
> co kolwiek pod tym pojęciem rozumieć
> 4. Możliwość podłączenia front panelu (aby słuchawki podłączyć od przodu a
> od tylu tylko głośniki)
> 5. Żeby nie trzeszczała jak będe cichutko słuchał (dobre ekranowanie czy
> co?)

Ta karta spełni każdy z tych warunków, gdyż jest to karta zewnętrzna o
bardzo dobrych parametrach:

http://allegro.pl/audiofilska-karta-usb-esi-dr-dac-nano-i1653498123.html

lub

http://allegro.pl/mbox-2-micro-digidesign-avid-m-audio-i1699886786.html

Pzdr, OMSON

P.S. Naprawdę polecam kartę tego pokroju... Obsługuje normalnie cały
dźwięk systemu (multimedia, gry, internet itd).