Re: Karta graficzna w porcie PCIE 2.0 x4?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sun 03 Jul 2011 - 10:01:05 MET DST

Dnia Fri, 01 Jul 2011 15:04:24 +0100, m4rkiz napisał(a):

> lepiej obciac gniazdo w tasiemce niz na plycie, zwlaszcza ze za gniazdem
> na plycie mozesz miec inne elementy, a ciecie karty to przesada
> mialem radeona 5970 na pcie x1, wiec jest to jak najbardziej mozliwe
> http://cgi.ebay.ie/x4-PCI-Express-Riser-Card-Flexible-Cable-Adapter-
PCIe-/290533423279?
pt=UK_Computing_ComputerComponents_InterfaceCards&hash=item43a52438af

Dzięki za wasze podpowiedzi. A jak to zrobić na tej płycie:
ASUS M4A87TD/USB3
http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4A87TDUSB3/
Jak widzicie na płycie, gdybym podpiął kartę pod x4 to musiałbym upiłować
kawałek plastiku na płycie oraz uciąć kawał metalu na karcie, bo nie
wejdzie (port jest przesunięty w głąb płyty). No i do tego niefortunnie
umiejscowione porty SATA na dole płyty, mam tam podpięte dyski i napęd
DVD. Karta typu Nvidia GeForce 460 GTX się zmieści, ale Radeon HD 58xx /
HD 6xxx już nie ;/ Bo mam jednego Radeona, chciałbym podpiąć drugiego.
Macie jakieś pomysły?:)

--
pozdrawiam,   pioruns