Re: Ile może kosztować usługa

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 16:33:11 MET DST

Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:23:49 +0200, JoteR napisał(a):

> Andrzej nie tylko niczego takiego nie zobaczy, ale nawet nie znajdzie
> niczego o nazwie "Mój komputer". Wyjdź już z tego zaklętego windzianego
> kręgu. Tu jest grupa sprzętowa.
>
> JoteR

Czlowieku, przyjmij na klate, ze nie grzeszysz inteligencja i nie upieraj
sie na dyskusji ze mna, przestan byc adwokatem Andrzeja i daj sobie spokuj.

Cos nie mozesz przezyc, ze nie potrafiles odczytac mojej dygresji o grupie
humanistycznej. Ale skoro tak, to powinno Ci latwo przyjsc skojarzenie,
dysku z partycja, a nie przyszlo.
Dlaczego?
Odpowiedz sobie sam.
I prosze nie odpowiadaj w imieniu innych.
Zapraszam do kontynuowania dyskusji Ty i ja.