Re: Laserówka z własnym modułem tcp/ip.

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 15:51:35 MET DST

W dniu 01.07.2011 21:10, nom pisze:

> Bo zlicza kartki w chipie kardridża, ale tak naprawdę nie ma pojęcia ile
> toneru jest w kasecie. W niektórych kolorowych drukarkach da się
> wyłączyć komunikat o ilości toneru.

Nie jestem do końca przekonany, czy jest to aż tak prosty system - w
sumie drukarka ma dane o procencie zaczernienia i może sobie zliczać,
ile tonera mniej-więcej zużywa. Podobnie jak w czipie mogą być dane, ile
tego tonera mniej-więcej jest.

W używającej identycznych kaset drukarce 1515 po etapie "trzeba kupić" i
"ekstremalnie mało" jest etap "nie będę drukować i już" - a czujnika
fizycznego braku tonera sobie nie wyobrażam...

Chyba że ten model nie ma blokady drukowania po tym jak mu się skończy
licznik stron... No nic, zobaczymy pewnie za jakiś czas ;)