Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Autor: janusz_kk1 <janusz_kk_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Jul 2011 - 16:59:34 MET DST

Dnia 01-07-2011 o 15:50:13 RD <rd@grupy.com1> napisał(a):

> Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wykazaliście się wysoką kulturą
> osobistą i pokazaliście mi do czego ta grupa nie służy.
Ale o co masz pretensje?
To jest grupa która zajmuje się sprzętem a nie systemem operacyjnym,
pytaj na właściwej to dostaniesz sensowną odpowiedź.
A co do kultury to sam się wykazałeś, po to jest podział
na grupy tematyczne aby nie było misz-maszu i kulturalny
człowiek to rozumie i pyta tam gdzie powinien,
  a ty siÄ™ jeszcze obrażasz jak ci zwrócili uwagÄ™ na twoje postepowanie.
Tym bardziej że dostałeś odpowiedź gdzie szukać i że
pół roku temu taki temat był poruszany.

--
Pozdr
JanuszK