Re: Upgrade procesora w laptopie

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 21:12:54 MET DST

On 2011-06-29 21:06, januszek wrote:
> DooMiniK napisa?(a):

> Jesli zmienisz z 5400 na 7200 to roznica bedzie widoczna golym okiem ;)
> jesli zmienisz z 5400 na hybryde 7200 to roznica tez bedzie widoczna
> golym okiem. Jednak roznica miedzy 7200 a hybryda 7200 jest juz tylko
> mierzalna - dla operatora w zasadzie przytost wydajnosc jest
> niezauwazalny. Vide: http://www.dobreprogramy.pl/januszek/,24137.html

W tzw międzyczasie (jezeli masz W7) wykorzystaj jakis szybki pendrive -
system po wlozeniu pyta sie czy zrobic z niego cache taki jaki jest w
Momentus XT (dokladnej specyfikacji i algorytmow raczej nie ma). Pod
systemu<W7 sa roznego rodzaju aplikacje, czesto platne ktore z pen'a
robia pamiec o szybkim dostepie wspomagajaca HDD