Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 20:55:28 MET DST

On 2011-06-29 20:45, Jacek Maciejewski wrote:

> To niewiele ci poradzę, aż taki dobry nie jestem. Może istnieje możliwość
> sporządzenia kompilacji XP z tym sterownikiem a może można go podrzucić z
> innego nośnika, może można podłączyć napęd dyskietek do innego złacza
> itd...

Mozesz sobie polaczyc dowolny instalator XP (plyta) ze sterownikami
dostarczanymi z plyta glowna/karta sata przy pomocy nLite (a przy okazji
zmienic wiele ustawien instalatora). Stacja dyskow nie jest potrzebna,
program generuje obraz iso, który trzeba nagrać i z niego zabootowac system.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/