Re: Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 15:22:57 MET DST

W dniu 2011-06-28 13:40, Q pisze:

> W bardzo interesujacej cenie jest Dynamode,
> ale przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
> Ktory model polecacie? Moze cos innego?

Wybór jest bardzo duży ale szukasz po firmach bardzo znanych i
niekoniecznie dobrych ;)
http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=199
Nie trzeba alternatywnego softu, bo zainstalowany jest bardzo dobry
(nawet są na forum poprawki i tłumaczenia na j. polski - polecam, u mnie
usunęło sporo błędów funkcjonalnych).

--
Pozdrawiam,
Maciek