Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 08:37:54 MET DST

> Ale to starsza wersja HD6670

Tak, kazdy o tym wie, ale...

> chłodzenie ArcticCooling, jest ciche bardzo (takie samo na HD5670 u
> znajomego).

...bardzo zalezy mi na cichym chlodzeniu
a kilka razy zawiodlem sie na opiniach sprzedawcow -
- zaklinali sie, jakie to ciche chlodzenie ma dana karta
a potem w domu okazywala sie, ze wyje jak cholera.

Pasywne chlodzenie daje mi gwarancje, ze bedzie cicho
i nie boli mnie to, ze dam za karte 100zl wiecej.

> No i nowe tańsze i szybsze. Różnicy 1GB/512MB raczej nigdzie nie zauważę.

Nowsze, ale nieznacznie szybsze.
Ciekawe jak z temperaturami?
Co do ramu to oczywiscie, ze karcie tej klasy 0.5GB czy 1GB nie robi...