Re: jaki dysk do laptopa 2.5 wd czy samsung IDE PATA

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 17:59:41 MET DST

On 2011-06-26 15:59, uucp.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
> Rozwazam wymiane w zwiazku z leciwoscia starego dysku - interfejs PATA
>
> Obecnie biore pod uwage dwie opcje:
>
> 1) Samsung 160GB ATA 2.5" 8MB HM160HC
>
> 2) WD Scorpio Blue 160 GB WD1600BEVE
>
> Co z wlasnego doswiadczenia bardziej polecacie?
>
> WD czy Samsunga?
> Czy moze cos jeszcze innego?

Wez pod uwage zuzycie prądu, zazwyczaj koreluje sie mocno z wydzielaniem
ciepla, a stare laptopy mają problemy z wiekszymi dyskami wydzielającymi
więcej ciepła. Prawdopodobne WD będzie tu lepszym wyborem, ale warto
sprawdzic specyfikacje (wyboru nie ma wielkiego).

Ew. mam uzywany Seagate 5400.3 160GB, gdyby Cie interesowalo - daj znac.
ST9160821A
pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/