Re: Bootowanie z pendrive USB

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 17:21:30 MET DST

W dniu 2011-06-26 17:14, JoteR pisze:
> No przecież napisał, że zainstalował...

A jesteś tego pewien? Bo ja nie do końca. Instalowałem już linux'y w ten
sposób i różnie to było z tym przenoszeniem obrazu ISO na pendrive'a.
Teraz sytuacja wygląda na taką, jakby bios nie znalazł nic nadającego
się do rozruchu i odpalił tam gdzie znalazł zapisany sektor rozruchowy
czyli partycję z Windows XP.