Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 10:28:55 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:iu6ok0$jmq$1@inews.gazeta.pl...
> Oczywiście, że potrafią.

Ale 265zł za HD6670 512MB DDR5 to raczej przyzwoita chyba cena? Bo tyle chcę
przeznaczyć.
1GB to tylko gry zaawansowane będą potrzebować, a ta karta na to za słaba.
Aby te Sims Średniowiecze dziecku płynnie działało (teraz przycina), stare
sprzed paru lat COD czy MoH jak mi się zechce postrzelać też trochę
przyspieszy przynajmniej.

Pozdrawiam.

--
Irokez