Re: jak na stale podwyzszyc predkosc wentylatora na karcie graficznej?

Autor: wZrokowiec <wzrokowiec_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Jun 2011 - 23:15:25 MET DST

Wspolczesne pewnie tak, ale ja mam wciaz Asus GeForce 8800 GTS 512,
ktora ma juz z 3-4 lata. Demonem predkosci nie jest, ale poki co daje
rade, jak sie gra na 1600x1200. Tak czy inaczej, jak mam podlaczony
CPUID HWMonitor, to mi dochodzi do 69 st. C i karta sie jakby wylacza.
Byc moze ten prog bezpieczenstwa takze mozna zmienic, tylko nie za
bardzo wiem gdzie i jak.

wZ