Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 25 Jun 2011 - 22:12:44 MET DST

Dnia Sat, 25 Jun 2011 20:17:56 +0200, Irokez napisa艂(a):

> Witam.
>
> Komputer g艂ownie do pracy biurowej, strony internetowe, jakie艣 filmiki
> DVD, dvix.
> Obecnie mam GF7600GS, procesor E2140@2.66 i widz臋 materia艂y FullHD
> przycina (np format mts).
>
> Chcia艂bym m贸c g艂贸wnie ogl膮da膰 spokojnie tego typu materia艂, ewentualnie
> w razie konieczno艣ci przy konwersji materia艂u aby jaki艣 soft wykorzysta艂
> tak偶e moc GPU.
> Gierki - praktycznie nie gram, dzieciaki jakie艣 simsy czasem odpal膮,
> mo偶e czasami jaka艣 prosta strzelanka czy wy艣cigi. No i ma by膰 cicha i
> [...]

Obie karty zrobi膮 to, czego oczekujesz. Wybierz t膮, kt贸ra 偶re mniej
pr膮du, zdecydowanie. No i je艣li jeszcze do tego jeszcze ta艅sza, to nie ma
co si臋 zastanawia膰, kt贸ra ma wi臋cej fps w grach, w kt贸re nie b臋dziesz i
tak gra艂.
Tu masz stron臋 z zestawieniem GPU:
Wybierz obie karty i sam por贸wnaj.
GTS450 ma wi臋ksza wydajno艣膰 w grach, ale do oblicze艅 b臋dzie szybszy Radeon
(o 150 GFlops wi臋cej). No i rzeczywi艣cie, pob贸r mocy w stresie 50W kontra
85W u Nvidii.

--
pozdrawiam,   pioruns