Re: jaka grafika do takiej reszty?

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Jun 2011 - 21:16:22 MET DST

Dedektyf wrote:

> co on ci tnie ? trawę ?

Przy otwieraniu nie wiem, opery, OE, Skypa etc. na moment zamraża kursor,
ale na wykresie CPU skoków do 100% nie zaobserwowano. Może jedynie jak zbyt
długo odpalony jest the-west (taka gra internetowa)

> , pomyślałem o karcie graficznej, bo może
>
> Człowieku napisz chociaż do czego to wykorzystujesz bo jak do muzyki
> czy gg to nadal się będzie "ciął"

Głownie internet, YT, jakies gry typu The-west gdzie małych grafik jest od
cholery (chociaż tu bardziej skrypty javy robia rozpierduchę), filmy na VLC
Playerze głównie, wielkich szaleństw nie ma. Jedynem wyskokiem może być
przeglądarka DWGviewer, która co prawda jest tylko przeglądarką, ale swoje
wymagania ma. a będę musiał ją zainstalować.