jaka grafika do takiej reszty?

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Jun 2011 - 17:54:18 MET DST

Witam.

Mój komputer to jednocprocesorowy komputer z interfejsem ACPI i:

Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz
2.73GHz, 1.00 GB RAM
karta graficzna 9200 Series (i 9200 Series Secondary cokolwiek to znaczy)
sterownik do płyty głównej z 2001 roku (troche stary, nie?)

komputer ma kilka lat, miał 256 MB Ramu ale wymieniłem na 1 GB (wymiana, nie
do lożenie, ta 256 lezy w szufladzie)bo nie dało się na tym czymś zrobić
nic.

Chciałbym jeszcze troszkę go przyśpieszyć, jako że CPU nie zżera raczej
100%, a mimo to komputer "tnie", pomyślałem o karcie graficznej, bo może ona
jest powodem zacinania. I tu pytanie - ma to sens? A jeśli tak to jaka
lepsza niż 9200 będzie pasowała, ale nie wypasiona na maksa bo nie włożę
silnika z ferrari do malucha.

pozdrawiam.