Re: Problem z dyskiem zewnętrznym SATA

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 21:12:52 MET DST

W dniu 2011-06-22 20:26, solar pisze:

> Mam Intel(R) 6 series c200 i nigdzie nie mogę znaleźć sterowników AHCI.
> Na płycie do mobo i na stronie Asrocka są jedynie do 5 series:

Po kolejnych poszukiwaniach znalazłem
http://blog.coretech.dk/mip/cant-find-the-intelr-6-series-storage-driver/

I teraz zastanawiam się, czy wykonać krok dalej i spróbować zainstalować
powyższe AHCI i nie stracić systemu... :)

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w