Re: Acer

Autor: J.F <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 10:36:25 MET DST

dyskusyjnych:it8ai3$oo9$2@inews.gazeta.pl...
>rozwiązanie tymczasowe.
>sciagnij windowsa wypal płytkę, zainstaluj. Zrób DVD z partycji
>recovery. skasuj windowsa wyrzuć płytkę. zainstaluj system z DVD

No i ten ostatni krok nie dziala.
Wlasciwie to by mi wystarczyly pierwsze dwa .. ale jak Acer sp*, to
niech acer naprawia.

>rozwiązanie permanentne
>Przestań używać windowsa.

Cos w tym jest, bo z tym win 7 trudno dojsc do ladu.
Ale czy na pewno permanentne ? Troche lat jeszcze pozyje.

No i co robic jak kiedys linux nie bedzie chcial sie zainstalowac ?
:-)

J.