Re: modernizacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 20 Jun 2011 - 22:00:28 MET DST

Dnia Mon, 20 Jun 2011 14:37:20 +0200, Norbert napisał(a):

> Mozesz slowo o tym napisac? Po czym poznac, ze brakuje mocy proca a nie GPU?

W moim przypadku po tym, że wstaźnik obciążenia obu rdzeni w grze
multiplayer nie opuszcza ani na chwilę pozycji 100%, a także po
makabrycznie wysokim pingu jak coś w pobliżu się rozlatuje i CPU musi
liczyć fizykę obiektów. Drugą poszlaką jest fakt, że podobnych problemów z
pingiem nie ma znajomy z którym często gram, dysponujący słabszą kartą
graficznÄ…, ale za to bardzo mocnym procesorem. Trzecia poszlaka to ogromna
dysproporcja w działaniu gry w multi i single player. W multiplayer z
trudem mogę grać w tej chwili w ustawieniach 1280x800 i niskich detalach,
podczas gdy grając w scenariusz indywidualny ta sama gra pracowała w
1920x1200 w detalach średnich lub wysokich.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu