Re: Gdyby ktos szukal malego PCta - Nokia N8 moze wystarczyc

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Jun 2011 - 20:35:47 MET DST

ToMasz pisze:

> ale w jakim sensie PC? Bo 640 pikseli na ekraniku to norma w Pc z
> 1998roku. Tak samo prędkość procesora, brak możliwości rozbudowy. Jakie
> programy chcesz uruchamiać na tym telefonie? symbianowe? Jaja sobie robisz?!
> Pińcet telefonów z windows mobile ma większy ekran o wiekszej
> rozdzielczości i wiekszą zgodność z wszech panującym windowsem.
> Taka toshiba g900 ma prawdziwego huba usb i 800punktów w poziomie.
> koszt? 300zł?
> ToMasz

Co siÄ™ czepiasz? :-)
Można pisać maile, posty, przeglądać www, oglądać divxy, youtuby,
słuchać mp3 czy radia internetowego przez wifi i to wszystko obsługiwać
myszkÄ… i klawiaturÄ…
Tylko tyle i aż tyle. Nie zawsze potrzeba więcej.
Pewnie i zużycie prądu będzie niskie a cena w porównaniu z zakupem
wszystkich części składowych oddzielnie konkurencyjna.

PS. toshiba g900 do mnie akurat nie przemawia bo zależy mi na zdjęciach
i video. Za 1-2 lata N8 też będzie tania jak barszcz. Teraz to
przeważnie nowe sklepowe z 2 letnią gwarancją.