Re: CIchy zasilacz do okolo 250zl ?

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 15:37:37 MET DST

W dniu 2011-06-19 15:18, JaromirD pisze:

> Mniej więcej po to. Z różnych internetowych kalkulatorów wychodziło mi
> zapotrzebowania na 320-350 W. Akurat w sklepie, gdzie kupowałem, nie było
> zasilacza o mniejszej mocy. który jednocześnie byłby tak cichy. Do wyboru
> miałem jeszcze jakieś ocz ale tam wiatrak się kręcił i do tego wg opinii w
> internecie nie trzymał napięć.
> Kosztem pewnie nieco wyższych rachunków za prąd mam bezgłośny zasilacz.

Ja bym nie był taki pewny tych nieco wyższych rachunków. Skoro wiatrak
się nie kręci(i nie pobiera mocy) to by znaczyło(przy dobrej
konstrukcji) że się specjalnie nie grzeje a wiec moc tracona w zasilaczu
też jest nieduża. Na marginesie jak by pojawiła się potrzeba zasilić
bardziej wypasiona 200W kartę graficzna to 150W zapasu było by jak znalazł.

miab