Re: Jaki thin client hp? Jakaś strona z porównaniem?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 17 Jun 2011 - 16:05:07 MET DST

Dnia 2011-06-17, o godz. 15:36:14
Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał(a):

> To może logi wypuszczać na jakiegoś NAS-a, tftp, czy cuś?
> O ile jest taka techniczna możliwość.

Nie ma możliwości. Ale 1GB są tanie - gdy kupowałem ~3 lata temu
kartonik 100 sztuk Kingstonów to wyszły wtedy w hurcie poniżej 10PLN.
Siedzą tam gdzie trzeba pewności po 2 sztuki w mirrorze i przy
padzie któregoś wymienia się na nowy z zapasu. Pokazałem jak to pada u
mnie raczej dla oceny dla kogoś innego bo ja problemów z tym raczej nie
mam.

Zdrówko