płyta, RAM, procek, grafika - do 300zł - czego szukać?

Autor: Shaman <some_at_one.com>
Data: Fri 17 Jun 2011 - 09:48:31 MET DST

Cześć, wczoraj umarł mój stary ale jary zestaw na sockecie 939.
Płyta MS-7207 (GeForce6150), Athlon64 3200+, 1.5GB DDR400
Poradźcie co w zamian?
Wiem, że tu wszyscy pożądają nowości, ale dla mnie ten zestaw był
wystarczający i chciałbym coś podobnego.

Zależy mi przede wszystkim na cenie i na ciszy - wydajność nie jest
najważniejsza, ale sprzęt nie może być gorszy niż dotychczas. Zupełnie nie
wiem co mogę wybrać. Chciałem po prostu kupić płytę z GeForce 6150, ale na
alledrogo nic nie ma. Albo sa aukcje które jeszcze potrwają. A nie mogę
czekać więcej niż 2-3 dni.

Płyta powinna mieć pasywne chłodzenie, karta albo zintegrowana albo też z
pasywnym chłodzeniem - ale nie wiem jakie karty są wydajnościowo podobne
lub lepsze od GeForce 6150 (z tych najtańszych oczywiście)

Raczej jestem zorientowany na AMD, ale jeśli w podobnej cenie możecie
polecić coś na intelu to również rozważę.

Budżet przy Socket939 około 130-150zł (sama płyta lub płyta + grafika
resztę mam)
Budżet przy AM2/AM2+ około 300zł (w tym musi się zmieścić płyta, procek,
RAM, grafika - może być integra)

Da się coś wymyślić przy takich założeniach?

--
PZDR
Shaman